مقاله موقعيت جغرافيايي استان تهران
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقاله موقعيت جغرافيايي استان تهران

مقاله موقعيت جغرافيايي استان تهران

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات 100 استان تهران از 12 شهرستان و 27 بخش تشكيل شده است. اين استان با مساحت 29683 كيلومتر مربع، بين 34 درجه و 11 دقيقه تا 36 درجه و 27 دقيقه عرض شمالب 50 درجه و 13 دقيقه تا 53 درجه و10 دقيقه طول شرقي واقع شده و از شمال با استان مازندران، از شرق با استان سمنان و از جنوب و غرب استانهاي اصفهان و مركزي و زنجان همسايه است. از نظر موقعيت نسبي جغرافيايي اين استان در غرب دشت كوير و جنوب رشته كوههاي البرز وا ...


  • استان تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/استان_تهران

    استان تهران به مرکزیت شهر تهران، با وسعتی حدود ۱۲٬۹۸۱ کیلومتر مربّع، بین ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجهٔ عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجهٔ طول شرقی واقع شده‌است.

    • مرکز: تهران
    • جمعیت (۱۳۹۵): ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر
    • تعداد شهرستان‌ها: ۱۶
    • مساحت: ۱۲٬۹۸۱ کیلومترمربع
  • جغرافیای تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/جغرافیای_تهران

    در تقسیم‌بندی وزارت کشور شهرستان تهران در مرکز استان تهران قرار دارد. از شمال به شهرستان‌های کرج و شمیرانات ، از مشرق به شهرستان دماوند ، از جنوب به شهرستان‌های ورامین و ری و اسلامشهر و از ...

  • تحقیق در مورد جغرافیای استان تهران

    nabproje..com/post/1567/-تحقیق-در-مورد...

    1-1-1 موقعیت جغرافیایی: استان تهران وسعتی معادل 32128 كیلومتر مربع دارد و از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از شرق به استان سمنان، از مغرب به استان قزوین و مركزی محدود و مركز آن شهر تهران است.

  • موقعیت طبیعی و جغرافیایی اصفهان

    https://nabproje..com/post/6767/-موقعیت-طبیعی-و...

    موقعيت جغرافيايي و طبيعي استان اصفهان: استان اصفهان با وسعت 106179 كيلومتر مربع، حدود 45.6 درصد از مساحت كل كشور را به خود اختصاص داده است.

  • تحقیق در مورد جغرافیای استان مازندران

    https://projenab20..com/post/689/-تحقیق-در-مورد...

    فصل اول: مطالعات منطقه اي 1- موقعيت 1-1 موقعيت استان تهران 1-1-1 موقعيت جغرافيايي: استان تهران وسعتي معادل 32128 كيلومتر مربع دارد و از شمال به استان مازندران، ...

  • جغرافیا شهرستان ساوجبلاغ

    farsmaghale..com/post/950/جغرافیا-شهرستان...

    شهرستان ساوجبلاغ با 1785 کیلومتر مربع وسعت در غرب استان تهران واقع شده است. از شمال به شهرستان تنکابن، از غرب به قزوین، از جنوب به بخش اشتهارد و از شرق به شهرستان کرج محدود می‌شود.

  • جغرافیا,مقاله جغرافیا,پایان نامه جغرافیا,موقعیت طبیعی ...

    baranfile..com/post/45

    تحقیق در مورد موقعيت جغرافيايي ايران ... دانلود فایل gis کامل استان تهران. 15,000. موقعيت جغرافيايي و تقسيمات شهري ... دانلود مقاله استان هاي ايران در دورۀ هخامنشي به روايت هرودت .

  • موقعيت جغرافيايي و تقسيمات سياسي استان قزوین

    https://asandoc.com/downloads/موقعيت-جغرافيايي-و...

    موقعيت جغرافيايي و تقسيمات سياسي استان قزوین (۲۲ صفحه ورد) استان قزوين از شمال به استان گيلان، از جنوب به استان مركزي، از مشرق به استان تهران و از مغرب به استان زنجان و همدان محدود است و ۱۳۰۴ متر از سطح دريا ارتفاع دارد.

  • تحقیق در مورد موقعیت جغرافیایی شهرستان نطنز

    projenab20..com/post/2/-تحقیق-در-مورد...

    موقعيت جغرافيايي - فرمانداري نطنز ... مقاله در مورد موقعيت طبيعي و جغرافيايي اصفهان - دانلود مقاله ... قزوین از شمال به استان گیلان، از جنوب به استان مرکزی، از مشرق به استان تهران و از مغرب به ...

  • درباره تهران - شهرداری تهران

    www.tehran.ir/Default.aspx?tabid=117

    تهران در گذشته‌های دور بر خلاف تهران کنونی فرشی بود سبزفام از باغ ها و بستان های نفوذ ناپذیر که مأوای ساکنان غریبش در میان آنها قرار داشت بنابراین تهران بی‌گذشته نیست.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: