مقاله درمورد: ساخت ربات ها
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقاله درمورد: ساخت ربات ها

مقاله درمورد: ساخت ربات ها

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 22 آموزش ساخت ربات (میکروکنترلر) میکروکنترلر چیست: میکروکنترلر رو درواقع می توان یه کامپیوتر کوچولو در قالب یه چیپ برای کنترل وسایل الکترونیکی (در اینجا ربات) تلقی کرد. تفاوت میکروکنترلر با میکروپروسسور در اینه که میکروکنترلر دارای یک CPU ٫مقدار محدودی RAM ٬ ROM ٬ پورت های I/O و تایمر در درون خود می باشد در صورتی که میکروپروسسور فقط یه CPU هست و شما باید RAM, ROM ,... رو به صور ...


  • مقاله ساخت ربات مسیر یاب ساده

    amirobot..com/post/3

    در مکانیک یک ربات مسیر یاب چند بخش وجود دارد مکانیک ربات مسیر یاب جزء ساده ترین مکانیک ها محسوب می شود این مکانیک شامل بخش های زیر است.

  • مقالات علمی - رباتیک - nojoom-world.blogfa.com

    nojoom-world.blogfa.com/category/8

    درک ربات ها از دروغگویی و فریب دادن ، از دستگیر شدن آن ها و یا از سوخت شدن اطلاعاتی که در ربات ها ذخیره شده است، جلوگیری خواهد کرد.

  • ربات تلگرام چیست؟ آموزش ساخت Telegram Bot

    https://websima.com/ربات-تلگرام

    8/12/2015 · از معرفی کلی تا آموزش ساخت ربات تلگرام در یک مقاله. به همراه پرسش و پاسخ مستقیم با بخش فنی وبسیما همه چیز را در مورد ربات تلگرام بدانید.

    • 4/5
      (188)
    • مقاله در مورد ربات امدادگر

      iranfile.parsablog.com/tag/مقاله+در+مورد+ربات...

      مقاله در مورد ربات امدادگر,طرح جابر- اقدام پژوهی- درس پژوهی-گزارش تخصصی-برنامه سالانه-تقویم اجرایی-طرح تعالی- پیشنهاد ارزشیابی-طرح تدبیر-تجربیات مدون-تحلیل محتوا-,ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

    • ربات چيست؟ | کانون دانش (بانک مقالات)

      www.knowclub.com/paper/?p=112

      بیشتر رباتها امروزه در کارخانه‌ها برای ساخت محصولاتی مانند اتومبیل؛ قطعات الکترونیکي و همچنین برای اکتشافات زیرآب یا در سیارات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    • مقاله ربات مسيرياب (هفت سنسور) - مقالات کامپیوتر, Computer ...

      https://www.meta4u.com/forum/index.php?topic=11696.0

      7/6/2011 · بیشتر رباتها امروزه در کارخانه‌ها برای ساخت محصولاتی مانند اتومبیل؛ الکترونیک و همچنین برای اکتشافات زیرآب یا در سیارات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    • ربات - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

      https://fa.wikipedia.org/wiki/ربات

      در حال حاضر مهندسان روی روبات‌های خودآموز متمرکزند، دیگران در حال ساخت روبات‌ها و موادی هستند که می‌توانند در صورت خرابی «خوددرمانگر» باشند.

    • آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام - مجله فارسی پرمگ

      permag.ir/all/teck/telegram-teck/create-bot-telegram/create-a...

      آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام از صفر تا صد رایگان ربات های تلگرام که به تازگی وارد تلگرام شده اند .. رنگ و لعاب تازه ای به تلگرام داده اند . عده ای فکر میکنند ربات ها هکر هستند و عده ای دیگر که آگاه ترن دوست دارند آنها ...

    • مقاله درباره ربات امدادگر

      iranfile.parsablog.com/tag/مقاله+درباره+ربات...

      مقاله درباره ربات امدادگر,طرح جابر- اقدام پژوهی- درس پژوهی-گزارش تخصصی-برنامه سالانه-تقویم اجرایی-طرح تعالی- پیشنهاد ارزشیابی-طرح تدبیر-تجربیات مدون-تحلیل محتوا-,ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون

    • علمی > رباتیک ،مقالات رباتیک،دنیای ربات ها

      www.akairan.com/elmi/robot

      رباتیک ،مقالات رباتیک،دنیای ربات ها. در بخش رباتیک ،مقالات رباتیک،دنیای ربات ها سایت آکاایران تعداد 272 مقاله در مورد رباتیک ،مقالات رباتیک،دنیای ربات ها وجود دارد امیدواریم مقالات آکاایران برای شما مفید واقع شود




    • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
      مطالب مرتبط
      بخش نظرات این مطلب
      آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
      بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
      پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
      شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
      نام
      آدرس ایمیل
      وب سایت/بلاگ
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

      آپلود عکس دلخواه: